Kada se pojavio na ovogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu, za Poršeov model ''911 turbo'' se odmah moglo reći da obećava. Automobil je sada niži, širi i duži od prethodnika, i već po izgledu obećava performanse u skladu sa običajem da svakim novim modelom postavi ''domaći zadatak'' svojim konkurentima.
Nije moralo dugo da se čeka za odgovor Teharta, koji na veoma dobar način dovodi svoje viđenje automobila iz Štutgarta.
(Techart 911 Turbo)
Aerodinamički kit izrađen je od kompozitnih materijala i, osim što doprinosi agresivnijem izgledu, utiče i na poboljšanje aerodinamičkih karakteristika. Techartov prednji spojler izvlači se na pritisak dugmeta, ili se može automatski staviti u funkciju pri brzinama preko 120kmh, a kada se brzina spusti ispod 80kmh spojler se automatski uvlači. ''911 turbo'' je dobio i novo zadnje krilo koje čini neraskidivu vezu sa prednjim spojlerom i omogućava poboljšanje vožnje u svim uslovima.
Nikakvih posebnih izmena nije bilo što se tiče konstrukcije automobila. Manja izmena su Tehartova prednja svetla koja sa prosto oduševila fanove ovog legendarnog modela. Tehart je i na ovaj model ugradio svoje već dobro poznate sportske završetke izduvnih cevi sa kontrolom otvaranja ventila koji obezbedjuju izuzetan zvuk ovom modelu. Očekivano, u ponudi se nalaze i 21-inčne petokrake ''Fromula'' felne i sportski nastrojene 20-inčne felne sa centralnim zavrtnjem.
(enterijer je izrađen od kvalitetne kože, a postoji i mogućnost oblaganja određenih elemenata karbonom)
Enterijer je takođe doživeo izmene od strane ljudi iz Teharta- već prilikom otvaranja vrata primećuju se svetleći pragovi, kao i ergonomski obruč upravljača koji je jedan od zaštitnih znakova ove kuće.
Motor je ostao nepromenjen, šestocilindrični bokser motor od 3.8l i 520KS sasvim je dovoljan da ovaj aerodinamički poboljšan automobil do stotke pogura za samo 3,2 sekunde i tera ga sve do 315 kmh. Pogon je na svim točkovima, a menjač je sedmostepeni PDK.
Cena još uvek nije formirana, a očekuje se da će vas ovakav sportista koštati negde oko 170.000 evra u Nemčkoj.
Нема коментара:
Постави коментар