Automobilski svet se brzo menja i to veoma nepredvidivo. Klasičan primer može da predstavlja naglo nestajanje sedana sa scene. 90-tih godina svaki četvrti automobil u Evropi bio je sedan, a danas njihova prodaja zauzima samo 5%. Ali, Amerikanci, Rusi i Kinezi i dalje vole da kupuju ovu vrstu automobila, što je većini kompanija dovoljno.
Audijev korak ka tome da ponovo počne sa sedanom ne predstavlja toliko iznenađenje time što je prošle godine predstavljen ''mercedes CLA'', inače produžena verzija nove A-klase. Audi ne bi bio to što jeste da još jedanput nisu umešali prste i pokušali da pokvare slavlje Mercedesu predstavljanjem glavnog konkurenta njihovom atraktivnom modelu.
(Audi A3 Sedan)
Novi ''a3 sedan'' je 24 cm kraći od ''a4'' pa time ne predstavlja nikakvu pretnju tom modelu i kvarenju njegove prodaje. Međutim, putnici se nikako neće žaliti na manju dužinu, jer u novom modelu ima znatno više prostora nego u ''sportbeku'', koje je dobijeno produženim međuosovinskim rastojanjem.
Njegovi glavni konkurenti ''mercedes CLA'', ''vw Džeta'' i ''Škoda Oktavia'', ne mogu se meriti sa kvalitetom audijeve unutrašnjosti kao ni udobnom vožnjom u ovom modelu. Ponuda prostora je veća nego u Mercedesu i Vw, ali tu je Škoda ipak glavna što se tiče klase, koja može biti smeštena i u klasu iznad bez ikakvih problema.
Što se tiče kokpita, sedan je identičan kao i njegova braća, s' tim što je pozati veća ponuda prostora. Kvalitet materijala je na vrhunskom nivou, može se reći kao iz klase iznad, upravljanje komandama i centralnom konzolom je nikad lakše, a o udobnosti sedišta ne treba trošiti reči... Sve u svemu, idealna porodična limuzina.
(savršena ergonomija, sve je nadohvat ruke, veliki LCD se izvlači pritiskom na dugme)
Ponuda motora za evropsko tržište će sadržati 2 benzinska TFSI od 1.4l i 1.8l sa 140 odnostno 180 KS, i jedan dvolitarski TDI sa 150 odnosno 200KS i potrošnjom od samo 4.1l na 100km. Kupcima će naravno biti ponuđen i veoma sportski ''S3 sedan'' sa 2.0 TFSI turbo'benzincem sa 300KS i quattro pogonom koji od 0 do 100kmh stiže za neverovatnih 4.8 sekundi i ide sve do elektronski ograničenih 250kmh. Što se menjača tiče, u ponudi će biti manuelni sa 6 stepeni prenosa i automatski S-tronic sa 7 stepeni prenosa.
Početna cena ovog automobila biće oko 23.000 evra, u zavisnosti od motora i željene opreme dostizaće i sumu od oko 40.000 evra. Možda će u inostranstvu i imati uspeha, ali u Srbiji sigurno ne.
Нема коментара:
Постави коментар