среда, 29. јануар 2014.

NISAN GT-R

        Nissan iz godine u godinu postaje sve bolji i bolji, pa tako i ova godina nije izuzetak. Glavni fokus bio je na poboljšanju performansi, pa su spoljašnjost i unutrašnjost u velikoj meri ostali nepromenjeni. Nissan GT-R i ove godine poseduje twin-turbo 3.8L V6 agregat samo što je na prošlogodišnjih 542KS dodato još 12KS.

(Nissan GT-R)

         Nissan je unapredio unutrašnjost radi postizanja sofisticiranijeg osećaja. To je postignuto ubacivanjem plavog led svetla u brzinometar koji su uskladili sa bojom pokazivača stepena prenosa. Takodje su pređašnje "Bose" ozvučenje zamenili novim  "Bose Precision Sound" sistemom ozvučenja. Zadnja kamera sada je deo standardne opreme. Pozadi poseduje dva sedišta sa dosta mesta za putnike kao i koristan prtljažnik, što i nije česta pojava kod sportskih automobila.

(Jednostavno rukovanje komandama, što doprinosi većem užitku u vožnji)

       Što se tiče performansi na osnovni model GT-R-a morate platiti "malo bogatstvo", ako želite da ide još brže. GT-R najbolji osećaj pruža kada snaga dolazi od pozadi , što takođe daje veće prijanjanje pneumatika na put u vožnji i bolji balans celokupne težine automobila. Nissan je radio na šestostepenom menjaču i na smanjenju buke prilikom promene stepena prenosa. GT-R do "stotke" stiže za svega 3 sekunde i ide sve do 311 Kmh.

       Početna cena GT-R iznosi 95.000 evra, GT-R Premium 97.000 evra, a najskuplji je GT-R Black Edition koji kosta 107.000 evra , a uz doplatu od 3.000 evra dobija se specijalna srebrna boja.








   

Нема коментара:

Постави коментар