BMW je svakako zakasnio sa predstavljanjem kupea sa četvoro vrata, ali je učinio to na moćan način. Rukavica je bačena u lice pretežno nemačkim konkurentima mercedesovom ''CLS'' i audijevom ''A7 sportbek'', sa ambicijama da se preuzme deo kupaca ovakve vrste automobila. Postavlja se pitanje zbog čega proizvođači idu protiv prirode i prave kupee sa četvoro vrata? Jednostavan odgovor je- zato što im se može i zato što još uvek ima ljudi koji mogu odvojiti 80.000 evra za osnovnu verziju ovakvog automobila.
(BMW 6 Series Gran Coupe)
Linija krova se polako spušta u kratak i jasan ''rep'', koji se savršeno uklapa u dužinu od 5,007 m, čime ovaj automobil ima najuspešnije proporcije u klasi. U poređenju sa ''serijom 5'', krov ''gran kupea'' je gotovo 10 cm bliži asfaltu, uz to da je 11 cm duži od ''serije 6 kupe''. Dizajnerima je uspelo da na automobil dodaju još dvoja vrata ne kvareći vizuelni utisak kupea.
Unutrašnjost automobila je identična kao u kupe verziji, sa tim što je pozadi povećan prostor. Korišćeni su jako kvalitetni materijali, a vocač i suvozač uživaće u vrhunskom luksuzu. Sedišta su jako udobna sa vrlo dobrom bočnom potporom, koja može biti od velike važnosti ako vozač malo jače pritisne papučicu gasa i potera auto do krajnjih granica. Ksenonska svetla, alu-felne od 18 inča, dvozonski klima uređaj i profesionalni radio uređaj deo su standardne opreme.
(kokpit preslikan iz ''serije 6 kupe'', visok nivo luksuza i suptilan dizajn neuobičajen za premijum brendove)
Gama motora:
3.0l R6 (320KS) 3.0l Diesel (313KS) 4.4l V8 (439KS) 4.4l Twin-Turbo V8(547KS)
Maksimalna brzina svim verzijama ograničena je na 250 kmh. Svi modeli poseduju zastrašujuće ubrzanje, čemu doprinosi i opcioni xDrive sistem pogona na sva 4 točka. Svi modeli imaju ugrađen automatski menjač sa 8 stepeni prenosa, dok ''M'' verzija ima sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom.
Spisak dodatne opreme je jako dugačak i za tren oka podiže početnu cenu od 80.000 na 100.000 i više.
Нема коментара:
Постави коментар