понедељак, 27. јануар 2014.

RANGE ROVER SPORT



     Druga generacija ''rejndž rover sport'' uspela je da zadrži klasične linije bulevarskog terenca, a da automobil učine svežim i novim. Dizajn novog ''sporta'' može se opisati kao mešavina velikog ''rejndž rovera'' i malog brata ''evoka''. Bez obzira na paralelan razvoj, u Lend Roveru su naglasili da je novi model tehnički nezavisan od ostalih. Plan je da se premaši popularnost prve generacije.

(Range Rover Sport)

       Prvi argument za uspeh novog modela je tretman mršavljenja; auto je 420 kilograma lakši nego prethodnik. Zahvaljujući upotrebi aluminijuma i lakih materijala, novi ''sport'' težak je oko 2100 kilograma. U budućnosti se očekuje i ćetvorocilindrični motor sa kojim će ''sport'' biti težak ispod 2 tone.
       Novi ''sport'' je 6,2 cm duži od prethodnika, ali nudi 18 cm duže međuosovinsko rastojanje. Rezultat je mnogo bogatija ponuda prostora u zadnjem delu. Novi model nudi i treći red zedišta koji se preklapa električnim putem. Materijali su prvoklasnog kvaliteta, što se i očekivalo od Britanaca. Dosta je jednostavniji za rukovanje od prethodnika. 

(luksuz na svakom koraku: model sada nudi 18cm duže međuosovinsko rastojanje i treći red sedišta koji se sklapa daljinskim upravljačem)

Gama motora:
       
                        3.0l TDV6 Dizel (258KS)                                   3.0l Supercharged V6 (375KS)
                        3.0l SDV6 Dizel (292KS)                                   5.0l Supercharged V8 (510KS)
                        4.4l TDV8 Dizel (340KS)
        
        Inteligentni 4WD sistem sada se nudi u 2 verzije: za tešku terensku vožnju i svakodnevnu, agilniju vožnju. Nudiće se sa osmostepenim i šestostepenim automatskim menjačima. Ubrzanje automobila sa najsnažnijim motorom iznosi 5 sekundi do 100kmh, dok slabijem V6 treba oko 6.9 sekundi.
        Cena novog modela u Britaniji počinje od 60.000 funti, i ide sve do nekih 100.000 funti.




Нема коментара:

Постави коментар