Škoda je 2009. godine bila prvi evropski proizvođač koji je na tržištu ponudio mini SUV. Kompanija iz Češke je sada osvežila svoj ''Jeti'' kako snežni čovek ne bi zaostajao za sada brojnom konkurencijom.
Fejslift je lako prepoznatljiv, jer su karakteristične okrugle ''oči'' sada zamenjene aktuelnim dizajnom koji koriste i ostali škodini modeli. Mnogi misle da je ovim potezom Yeti izgubio deo svog karaktera, ali to je moralo biti učinjeno zbog probijanja na kinesko tržište, jer je dokazano da u Kini ne vole ''slatke'' automobile. Novi farovi poseduju Bi-ksenon tehnologiju sa LED dnevnim svetlom.
(Škoda Yeti)
Novi ''jeti'' biće ponuđen u dve verzije: ''city'' koji će imati klasične branike u boji karoserije, i ''outdor'' verzija koja će se razlikovati po rustičnom izgledu sa plastičnom zaštitom po uzoru na klasične terence.
Tehnika je ostala skoro ista, jer se originalni ''jeti'' vrlo dobro pokazao po pitanju pouzdanosti i izdržljivosti. Največi broj kupaca sa ovih prostora odlučuje se za 1.2l TSi turbo benzinac sa 105KS i pogonom na prednje točkove, pre svega zbog male potrošnje. ''Jeti'' je agilan u gradskoj vožnji, dok na autoputu pri većim brzinama (preko 150kmh) polako gubi dah. za pohvalu je i zvučna izolacija motora. U ponudi su 2 manuelna menjača sa 5, odnosno 6 stepeni prenosa, i 1 automatski DSG menjač sa 6 stepeni prenosa.
Iako je ''jeti'' čak 20 cm kraći od svog brata iz Volfsburga, ''Tiguana'', u kabini se nećete osećati skučeno.
Tajna je u kutijastom obliku Škodinog SUV-a i pametno iskoriščenog prostora.
(kokpit je skoro neporomenjen, volan je malo sportskiji, a plastika je jako kvalitetna)
Gama motora:
1.2l TSI (105KS) 1.4l TSI(122KS) 1.8l TSI(150-160KS) 1.6l TDI(105KS) 2.0l TDI(110-170KS)
Cena novog ''jetija'' kreće se u okviru njegovih glavnih konkurenata: ''opel moka'', ''suzuki SX4'', ''reno kaptur'', i počinje od 14.000 evra i ide sve do 21.000 za najbolje opremljeni model.
Нема коментара:
Постави коментар