субота, 18. јануар 2014.

PORSCHE BOXSTER



    Originalni ''bokster'' predstavljen je 1996. kao naslednik modela ''968'' i bio je potpuna greška. Ali, već naredna generacija ovog modela, koja je predstavljena 2004. shvaćena je dosta ozbiljnije, jer je to već bio ozbiljan sportski automobil. Nažalost, i ovaj model je doživeo malo blažu sudbinu prvog, jer su ga okarakterisali kao automobil bez ikakvog karaktera.
    Sada je mali ''bokster'' potpuno promenjen i donosi inovativan izgled. Novi blago ugaoni farovi i zadnja svetla integrisana u spojler doprinose agresivnom dizajnu novog modela.

(Porsche Boxster)

        Unutrašnjost ''bostera'' takođe je pretrpela izmene i to velike. Na prvi dodir oseća se mekana plastika i jako kvalitetna koža, dok su spojevi gotovo savšeni. Svi prekidači su nadohvat tuke, a većim međuosovinskim rastojanjem dobijen je veći prostor. Jedina mana jeste centralna konzola koja je prenatrpana dugmićima.
        ''Bokster'' je sada za nijansu jači. Mali 2.7 litarski motor isporučuje 265 KS (9 više od starog), a veći 3.4 litarski poseduje 315 KS. Oba motora poseduju direktno ubrizgavanje. Može se poručiti sa šestostepenim manuelnim i sedmostepenim polu-automatskim menjačem. Porše je očekivano ovaj model stavio na dijetu, tako da je treća generacija ''bostera'' 25 kilograma lakša u odnosu na stari model. Sve to je doprinelo boljim performansama i upravljanju jer je snažniji i lakši.

(enterijer je sada dobio više prostora i dosta kvalitetnije materijale)

      ''Bokster S'' sa opcionim polu-automatskim menjačem do 100kmh ubrzava za 4.8 sekudni, a čak i u slabijoj verziji sa manuelnim menjačem, do stotke stižete za ispod 6 sekundi. Uprkos poboljšanim performansama, novi roudster može se pohvaliti nižom potrošnjom (oko 15%), tako da sada sve verzije ''bokstera'' troše ispod 9 litara na 100 pređenih kilometara.
      Što se tiče cene, u Nemačkoj iznosi oko 50.000 evra za osnovnu verziju ''bokstera''. Sa jačim motorom i dužim spiskom dodatne opreme, lako možete stići i do 70.000 .




Нема коментара:

Постави коментар