Za početak ovog našeg putovanja odabrali smo domaćeg predstavnika grupe crossover automobila.
Reč je o Fiatu 500L Trekking koji se ne moze svrstati u SUV medele zbog nedostatka 4x4 pogona.
Napravljen je da bi svojim izgledom privukao mlađe kupce koji zele jeftin automobil atraktivnog dizajna.
Fiat 500L Trekking
Zbog male potrošnje i prihvatljivih dimenzija za gradske uslove, privućiće i ljude sa porodicom.
Model će standrano dolaziti sa:7 vazdušnih jastuka,17-inčnim aluminijumskim felnama, navigacijom, elektronskim podizačima... Spolja su jedine izmene all-road branici.
Razlog zbog kojeg će mnogi pre odabrati "500L Trekking" od obicnog 500L je udobnija vožnja; 500l Trekking poseduje elektronski sistem "Traction+" pomoću kojeg lako apsorbuje rupe i manja udubljenja čemu pomaže i 15mm veći klirens. Motori nemaju toliku snagu da pretvore Trekking u automobil previše zabavan za vožnju što mu nije ni namena, šta više maksimalna brzina mu je svega 170kmh što je sasvim dovoljno za urbane sredine.
(Unutrašnjost modela Trekking napravljen je od kvalitetnih materijala)
Gama motora:
0,9L TwinAir(105KS) 1.4L(95KS) 1.3L MultiJet(75KS-95KS) 1.6LMultiJet(105KS)
U Srbiji se prodaje po promotivnoj ceni od 13.900 evra sa PDV
Fiat je za 2014. godinu najavio i "pravu" terensku verziju 500L sa 4x4 pogonom koja se međutim neće proizvoditi u Kragujevcu.
Нема коментара:
Постави коментар