Ferari 488 je automobil sa motorom u središnjem delu (mid-engined sport car) koji je proizveden od strane Ferarija, i predstavljen je kao zamena za model 458. Ferari 488 pokreće 3.9-litarski V8 motor sa dva turbo punjača.
(Ferari 488)
Novost je i da novi dizajn pruža 50% veci pritisak na podlogu nego 458, uz smanjenje otpora vazduha. Novi prednji spliter omogućava bolje hlađenje, a zadnji donji spojler stvara dovoljno potiska da nije potrebno da postoji podižući spojler. U odnosu na prethodni model unutrašnjost odiše još većim kvalitetom i sofisticiranijem izgledu. Unutrašnjost je napravljena za osobe sa izraženim entuzijazmom, pa su komande i multimedialne opcije smestene na volanu i instrument tabli. Navigacioni sistem sada je smešten tik pored obrtometra, pa vozaču nije opterećenje da njime rukuje. Na samom vrhu volana postoji (kao u formuli 1) pokazivač obrtaja, pa je osoba koja je za volanom svesna kada treba promeniti na viši stepen prenosa, tj. u višu brzinu.
(Unapređen multimedijalni sistem i već dobro poznati sportski izgled)
Ukupna masa Ferarija 488 iznosi samo 1,475kg, što mu omogućava da od 0-100km/h stigne za brzih 3 sekunde od stanja potpunog mirovanja. Što nam govori da je ovaj super automobil, konkurent dosta skupljim automobilima. Još jedna stvar omogućava da se postigne brojka od samo 3 sekunde, a to je 3.9-litarski V8 motor sa dva turbo punjača. Motor proizvodi 670KS i 750Nm što je zaista impresivno. I da ne zaboravimo da pomenemo 7-stepeni automatski menjač sa sistemom duplog kvačila koji je temeljen na menjaču Ferarija 458.
Cena Ferarija 488 iznosi 240.000 evra u Nemačkoj.
Нема коментара:
Постави коментар